maandag 20 december 2010

sneeeuw

hooooi, ik heb laatst foto's gemaakt in het park met een vriendin.
Ik zet geen foto's van haar neer want ik weet natuurlijk niet of zij dat wel wilt.
Ik haat sneeuw echt haha, het is veel te koud en je kan niet fietsen enzo,
maar het ziet er wel gezellig uit.
De foto's zijn een beetje mislukt maar opzich vond ik ze nog wel 'showwaardig' haha!
Dit zijn er een paar van (: ik heb het contrast een beetje verhoogd want dat vond ik zelf wel een
leuk effect hebben (:









kusssx

2 opmerkingen:

  1. hee je hebt weer een blog! haha dat was een korte stop, en bedankt voor je berichtje! :D
    jammer dat het jou niet lukt, bij mij gaat het zowat vanzelf haha, ik ga je weer even followen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het volgen lukt niet! ik probeer het later nog wel een keer, hij geeft steeds een fout aan..

    BeantwoordenVerwijderen