maandag 20 december 2010

i'm back

Haaai,
Voor degene die me nog niet kennen, ik ben Odett en ik ben 15 jaar (:
Hiervoor had ik ook al een blog; ifeltlikeshopping. Deze heb ik verwijdert omdat ik gewoon geen zin
had om nog te posten.. ik heb dit twee weken volgehouden maar ik faal er hard in want ik heb gewoon foto's enzo die ik graag wil laten zien dus ik dacht ik begin gewoon opnieuw haha.
Ook schreef ik mijn vorige blog in het engels maar ik vind nederlands toch chiller en ik heb niet het idee dat ik veel buitenlandse volgers had dus ik ga vanaf nu in het nederlands bloggen.
Wel zonde van m'n volgers inderdaad, maar ach ik blog voornamelijk voor mezelf dus het maakt opzich niet zoveel uit. Ik heb voor glitter and grease als blognaam gekozen. Helaas was ie al in gebruik maar met streepje ertussen niet haha. Ik vond glitter and grease wel vet klinken, het is een liedje van Lady GaGa en ik ben echt gek van haar haha. Oja, ik typ heel vaak 'haha'. ik ga proberen erop te letten maar erger je er maar niet teveel aan (haha).
Hoop dat jullie me weer gaan volgen (:
x groetjessss odett

2 opmerkingen: