zondag 2 januari 2011

Happy new year!

Hoooi!
Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal,hoe is jullie oud&nieuw geweest?
Bij mij was het nogal saai, er was namelijk niemand behalve 2 vriendinnen waarvan er
wel 1 bleef slapen, dus dat was wel leuk.
Ben samen met haar de volgende dag de nieuwjaarsduik gaan doen haha.
Zij doet het elk jaar maar voor mij was het de eerste keer.
De sfeer was echt heel gezellig, maar dat water was kooooooud. Echt niet normaal,
ik had nog schoenen aan maar gelijk nadat ik het water uitkwam waren m'n tenen gewoon
gevoelloos en dat heeft echt 3 kwartier geduurd. Was niet fijn.
We zijn wel heel vaak op de foto gevraagd omdat wij ons als bijna enige helemaal hadden
versierd enzo haha, en we staan nu al op een paar site's met foto's dus dat is wel leuk.






xxx

3 opmerkingen:

  1. Haha super cool, echt moedig dat je dat durfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woow dat is echt niets voor mij'
    haha veel te koud!
    wel super cool indd.!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah koud!
    Ooit wil ik dat ook doen haha,
    en die post hier onder, was je haar echt zo dood?!
    Ik zou die kapper echt killen als ik jou was xD
    wtf, zo groot stuk kan echt niet hoor!

    (btw. kort of lang, ik vind het je wel heel goed staan, misschien maakt dat het een beetje beter :))

    x

    BeantwoordenVerwijderen